hotfotos.pl

pikantne.blogspot.com

środa, 8 grudnia 2010

Kamil Bednarek u Wojewódzkiego: Nie mam dziewczyny!

Kamil Bednarek był gwiazdą show Kuby Wojewódzkiego. Swoimi wypowiedziami i luzem zdecydowanie przyćmił zarówno Kubę Wojewódzkiego, jak i divę polskiej sceny muzycznej Edytę Górniak.
http://www.se.pl/s/photos/thumbnails/99142/Kuba_Wojew_dzki_show_Edyta_300x250_crop.jpg
Kamil a propos przegranej w programie, powiedział krótko:
- Mam talent, mam pecha!
Edyta Górniak, której występ przeszedł bez echa, skwitowała to:
- I tak swoje zarobi!
Kamil odparł:
- Niczego nie spodziewałem się więcej, niż pójść tam i się pokazać. Rodzice byli ze mnie dumni, wspierali od początku. Nie byli smutni, że nie wygrałem, bo i tak osiągnąłem dużo więcej niż myślałem.
Przeczytaj koniecznie: Kamil Bednarek w DDTVN: Rezygnuję ze szkoły oficerskiej!
Najważniejszą dla fanek Kamila kwestią było pytanie, czy jest on sam czy związany z kimś. Odpowiedź okazała się krótka.
- Nie, nie jestem z nikim związany. Jestem sam.
Co najistniejsze, Kamil dodał:
- Nie zmienię się! Zostanę, jaki jestem. Nie spieprzę tego, będę taki, jakim mnie ludzie poznali.
I trzymamy go za słowo!




Więcej
http://www.se.pl/rozrywka/plotki/kamil-bednarek-nie-mam-dziewczyny_163302.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz